Fermierul si cioara

Cerinte: sase obiecte cum ar fi farfurii de hârtie, plase de fasole, cutii mici. Se
împart jucatorii în echipe egale, fiecare echipa fiind situata în spatele liniei de start sau a celei de sosire, cu fata la perete la o distanta de 6 metri jumatate. Primul jucator din fiecare echipa este fermierul, al doilea este cioara, al treilea fermier, al patrulea este cioara si asa mai departe. La un semnal, primul fermier din fiecare echipa ia semintele (plasele cu fasole) si le pune la intervale egale, începând de la linia de start pâna la cea de
sosire. El fuge înapoi si îl atinge pe cel de-al doilea jucator, cioara. Cioara trebuie sa sara peste fiecare samânta, sa atinga linia de sosire, sa schimbe piciorul , sa sara înapoi si sa culeaga semintele. Da semintele jucatorului numarului 3, un fermier, care merge înapoi sa le planteze si asa mai departe. Echipa care termina prima câstiga. Se va juca din nou însa de data acesta ciorile vor fi fermierii.